סוכרת ושבעת המינים

  • פברואר 10, 2020
  • 5:49 pm

ט"ו בשבט היווה אתגר לסוכרתיים מאז ומתמיד בשל מנהג אכילת פירות שנשתבחה בהם ארץ ישראל, אך בשנים האחרונות הוא הפך לאתגר רב משקל אל מול כל דוכני הפירות היבשים המכילים רמות סוכר גבוהות אף יותר מהפרי המקורי.

באופן כללי, פירות יבשים אינם מוצר המזון הבריא ביותר בשוק בלשון המעטה, אך בהתייחס לרמות הסוכר, הם מחליפים קטגוריה ובמקום פרי בריא הם הופכים לממתק לכל דבר.

אז איך נהנים מהחג בלי להקפיץ את ערכי הסוכר?

ראשית, הכמות. איכלו בכל פעם פרי אחד בלבד, השתדלו להשתמש בו כארוחת ביניים ולא בסמוך לארוחה הכוללת פחמימות. וכמובן, העדיפו לאכול פירות שיובשו באופן טבעי ללא תוספת סוכר.

ומה עם אגוזים?

יש לשים לב כי אגוזים מכילים גם פחמימות, ואגוזים ובוטנים קלויים עשויים להכיל גם קמח כחלק מתהליך הקליה, ובצריכה גבוהה עלול גם הוא כמות פחמימות שיש לקחת בחשבון.

אהבתם? שתפו >>

שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב print
שיתוף ב email