8. סופרים פחמימות!!

את הפחמימות סופרים בגרמים. בדרך כלל מופיע על כל מוצר את הערכים התזונתיים שלו ל-100 גרם. בין היתר מופיעה שם כמות הפחמימות בגרמים. (לדוגמה בקמח יש 70 פחמימות ל100 גרם).

מהיום והלאה מתחילים לקרוא את טבלת הערכים התזונתיים שעל כל מוצר, ומתמקדים בפחמימות.

אין מה לחפש "ללא סוכר" "ללא מלח" "ללא גלוטן" או עוד כמה "ללא"… רק לבדוק ולהשוות למוצרים אחרים בכמות הפחמימות. מעכשיו והלאה, השיח יהיה האם המוצר הוא "דל פחמימות" או "עתיר פחמימות".

כלל חדש לכל החיים: לא אוכלים פחמימות מבלי לדעת כמה. לפני הארוחה, החטיף, נשנוש או סתם זלילה, צריך לבדוק היטב כמה פחמימות יש באוכל, ולחבר יחד את כל הגרמים של הפחמימות. (לדוגמה: 3 פרוסות לחם = 45 פחמימות, 2 כפות חומוס= 5 פחמימות, מלפפון = 0 פחמימות, חביתה = 0 פחמימות, כוס קפה + חלב + ממתיק מלאכותי [היי, מה זה? אמרתם שהכל מותר??? שששש… תיכף נטפל גם בזה…]=5 פחמימות, ס"ה לארוחה 55 פחמימות)

מסובך? ממש לא! בתוך זמן לא רב אתם כבר תדעו בדיוק כמה פחמימות יש בכל המאכלים המוכרים לכם. מאכלים חדשים יהוו אתגר, אבל צ'יק צ'ק תלמדו איך לעשות את זה.

טיפ: אם תשמעו סוכרתי שאומר שהוא עומד לאכול או אכל 36 פחמימות – הכוונה ל36 גרם פחמימה.

אהבתם? שתפו >>

שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב print
שיתוף ב email